Thursday, December 23, 2010

Sukan

Saban hari aku tgk ramai orang semakin berminat tuk bermain futsal... Bleh dikatakan setiap minggu ade sahaja pertandingan yang diadakan.. Bagi hantu2 futsal ini, mereka akan menghantar permohonan walau dimana ia diadakan.. adakah aku ini tergolong dalam hantu futsal??? Insyaallah tak.sebab aku dah jumpa satu lagi sukan yang agak best tuk main iaitu squash.. Bagi yang tak pernah bermain, mereka akan memandang enteng terhadap squash..Tetapi yang pernah merasainya, squash merupakan satu sukan yang amat menyeronokkan dan menghiburkan. Bagi yang mendapat  mengakses untuk bermain free, ia adalah satu bonus. Contohnya adalah UKM. Bagi stuf UKM, mereka sangat beruntung kerana di UKM ada gelanggang squash yang agak selesa.

                                          Boring2 best gak naik Broga....

      *Aku berharap suatu hari nanti aku akan menjadi bintang =)

2 comments:

  1. ko nk jd bintang pe mus??? bintang kt langit ker????

    ReplyDelete
  2. heeee..bintang mean seseorang yang ade nilai plus

    ReplyDelete